در دنیای دیجیتال امروز، جلب توجه کاربران یکی از بزرگترین چالشها برای کسبوکارها است. طراحی بنر گیف به عنوان یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی میتواند به شما در این مسیر کمک کند. در یوبنر، ما با بهرهگیری از جدیدترین اصول طراحی و خلاقیت، بنرهای (gif) متحرکی ایجاد میکنیم که دارای انیمیشن های جذاب بوده و از حجم کمی برخوردار هستند و نگاه کاربران را درگیرمیکنند.
با این حال، نکات زیادی وجود دارد که باید در طراحی بنر گیف به آنها توجه کنید، از جمله سایزهای استاندارد، چالشهای طراحی (رعایت توازن حجم پائین و انیمیشن) و نکات کلیدی برای بهینهسازی. در یوبنر، ما تمام این موارد را در نظر میگیریم تا نمونه بنر متحرک جذاب و حرفهای مانند نمونه کارهای زیر خلق کنیم.
جلب توجه بیشتر: حرکت در بنرهای گیف باعث میشود کاربران راحتتر پیام شما را ببینند.
افزایش تعامل: محتوای متحرک معمولاً زمان تعامل و نگاه بیشتری از کاربران را درگیر میکند..
انعطاف پذیری بالا: بنر گیف می تواند جهت اهداف مختلف، از معرفی محصول گرفته تا اطلاعرسانی رویداد ها، استفاده شود.
تأثیر گذاری سریع: پیام های کوتاه و متحرک در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری دارند.
تخصص در طراحی
سابقه 7 ساله این تیم و نمونهکارهای ما در زمینه تبلیغات و طراحی موشن و بنرگیف، گویا خواهد بود.
تحویل قبل از موعد
اهمیت تمام پروژهها برای ما یکسان بوده و قبل از موعد مقرر در صفحه تعرفهها تحویل داده میشوند.
هدف ما، رضایت شماست
با امید به رضایت شما و هدف همکاری بلند مدت، تغییرات رایگان در طرح تا جلب رضایت شما انجام خواهد شد.
روش طراحی بنر گیف در سایت مـا، یوبنر
طراحی بنر متحرک کار سختی نخواهد بود و یک فرد مبتدی میتواند با یک ساعت آموزش آن را طبق میل خود طراحی کند. اما چالش هایی در این مسیر وجود دارد که کار را سخت میکند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در یوبنر، طراحی بنر گیف با توجه به نیاز و اهداف کسبوکار شما انجام میشود. تیم ما با در نظر گرفتن موارد زیر، بهترین نتیجه را برای شما ارائه میدهد:
هماهنگی با هویت بصری برند: طراحی بنر گیف باید با لوگو، رنگها و سبک کلی برند شما همخوانی داشته باشد.
پیام کوتاه و واضح: در مشاهده بنر گیف، پیام شما باید به صورت خلاصه و شفاف منتقل شود.
زمانبندی مناسب انیمیشنها: انیمیشن در بنر گیف باید نهتنها جذاب، بلکه در عین حال به اندازه کافی سریع و قابل فهم باشند.
پشتیبانی حرفهای
تغییرات رایگان تا رضایت شما در بنرگیف شما
همین الان میتوانید سفارش بنر را در یـوبـنر ثبت کنید!
ما از چه نرم افزارهایی در طراحی بنر گیف استفاده میکنیم ؟
در یوبنر از نرم افزار های مختلفی جهت طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی استفاده میشود. ما نرم افزار فتوشاپ را به عنوان مرجعی پایه برای تهیه فریم و دریافت خروجی انتخاب میکنیم. ولی فوتیج و انیمیشن های SVG نیز ممکن است در طرح بکار روند. که در نرم افزار After Effect یا پریمیر اصلاحات روی آنها صورت میگیرد. و به فتوشاپ منتقل میشود.
چالشهای طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف حرفهای نیازمند دقت در جزئیات و حل چندین چالش است. برخی از چالشهای رایج عبارتند از
طراحی بنر گیف کم حجم
حجم بنر گیف باید کم باشد تا در سریع ترین زمان بارگذاری شود. کاربر برای هدف متفاوتی وارد سایتی میشود که بنر تبلیغاتی شما در آن وجود دارد. بنابراین شما چند ثانیه بیشتر زمان ندارید تا پیام خود را در قالب بنر متحرک به کاربران انتقال دهید. بسیاری از پلتفرمها مانند گوگل ادز محدودیت حجم 150 کیلوبایت برای بنرها دارند. این موضوع نیاز به فشرده سازی بنرها بدون افت کیفیت را مهم میکند.
زمان انیمیشن
بنر باید در چند ثانیه پیام خود را منتقل کند. استاندارد معمول برای زمان انیمیشن، 12 ثانیه است. همچنین، تعداد (تکرارها) باید محدود باشد تا تجربه کاربری بهتری ایجاد کند.
وضوح پیام
پیام بنر باید در همان نگاه اول قابل فهم باشد. استفاده از متن کوتاه و خوانا همراه با تصاویر جذاب، این وضوح را تضمین میکند.
هماهنگی با برند
طراحی بنر گیف باید با هویت بصری برند شما سازگار باشد. رنگها، فونتها و سبک طراحی باید به گونهای انتخاب شوند که حس یک پارچگی ایجاد کنند.
بهینهسازی برای پلتفرمهای مختلف
بنر گیف باید برای نمایش در پلتفرمهای مختلف (وبسایت، موبایل، شبکههای اجتماعی) بهینهسازی شود. این موضوع شامل تطبیق سایز و کیفیت با نیاز هر پلتفرم است.
اندازه بنر گیف تبلیغاتی خود را انتخاب کنید
ابعاد استاندارد در طراحی بنرگیف برای بهترین نمایش در موبایل شامل سایزهای (50*320) و (250*300) میباشد. همچنین ابعاد استاندارد بنر برای تبلت (90*728) است، در حالی که بنرهای تمام صفحه که جامعه تبلیغاتی شمارا با کاربران دسکتاپ شامل میشوند، برای بهترین نمایش در سایز 1024*768 پیکسل با نرخ تعامل بالا طراحی میشوند. ابعاد تبلیغاتی (60*468) معروف ترین و پر استفادهترین سایز، در طراحی بنر گیف بشمار میرود.
چه خودتان بخواهید طراحی کنید چه سفارش طراحی بنرگیف را به ما بسپارید، نیاز است اندازه بنر خود را بدانید. این وابسته به این است که آیا جایگاه تبلیغاتی را در وبسایتی خریداری کرده اید، که اندازه مشخصی دارد ؟ یا میخواهید از بنر بهعنوان تبلیغات در تلگرام یا به عنوان کاور پست اینستاگرام استفاده کنید؟ در تصویر زیر سایزهای معمول و مورد استفاده نمایش داده شده.
چالشها در طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف کم حجم
حجم بنر گیف باید کم باشد تا در سریع ترین زمان بارگذاری شود. کاربر برای هدف متفاوتی وارد سایتی میشود که بنر تبلیغاتی شما در آن وجود دارد. بنابراین شما چند ثانیه بیشتر زمان ندارید تا پیام خود را در قالب بنر متحرک به کاربران انتقال دهید. بسیاری از پلتفرمها مانند گوگل ادز محدودیت حجم 150 کیلوبایت برای بنرها دارند. این موضوع نیاز به فشرده سازی بنرها بدون افت کیفیت را مهم میکند.
زمان انیمیشن
بنر باید در چند ثانیه پیام خود را منتقل کند. استاندارد معمول برای زمان انیمیشن، 12 ثانیه است. همچنین، تعداد (تکرارها) باید محدود باشد تا تجربه کاربری بهتری ایجاد کند.
وضوح پیام
پیام بنر باید در همان نگاه اول قابل فهم باشد. استفاده از متن کوتاه و خوانا همراه با تصاویر جذاب، این وضوح را تضمین میکند.
هماهنگی با برند
طراحی بنر گیف باید با هویت بصری برند شما سازگار باشد. رنگها، فونتها و سبک طراحی باید به گونهای انتخاب شوند که حس یک پارچگی ایجاد کنند.
بهینهسازی برای پلتفرمهای مختلف
بنر گیف باید برای نمایش در پلتفرمهای مختلف (وبسایت، موبایل، شبکههای اجتماعی) بهینهسازی شود. این موضوع شامل تطبیق سایز و کیفیت با نیاز هر پلتفرم است.