تماس با ما : 3106664 0938

طراحی ایده شما به سبک ما

سفارش طراحی بنر گیف

300+ پروژه تبلیغاتی
بیش از 8 سال تجربه
یوبنر

در دنیای دیجیتال امروز، جلب توجه کاربران یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای کسب‌وکارها است. طراحی بنر گیف به عنوان یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. در یوبنر، ما با بهره‌گیری از جدیدترین اصول طراحی و خلاقیت، بنرهای (gif) متحرکی ایجاد می‌کنیم که دارای انیمیشن های جذاب بوده و از حجم کمی برخوردار هستند و نگاه کاربران را درگیرمی‌کنند.

یوبنر

چرا باید از بنر گیف در تبلیغات استفاده کنید ؟

استفاده از بنر متحرک یا به اصطلاح بنر گیف در تبلیغات یکی از اشکال پر بازده و قدیمی تبلیغات است که در سال 2025 هنوز هم جواب می‌دهد و کسب و کارهای بزرگ و کوچکی از اپل و مایکروسافت گرفته تا بیزنس های کوچک از بنر گیف برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. بصورت خلاصه حجم پائین، جذابیت به دلیل استفاده از انیمیشن و انتقال سریع پیام از مهم ترین دلایل استفاده از این توع تبلیغات است.

تاجری بزرگ می‌گوید :

اگر 100 سکه داشتم، 90 سکه را خرج تبلیغات و باقی را صرف کسب و کار خود میکردم.

مزایای استفاده از بنر گیف در تبلیغات

  1. افزایش تعامل و جلب توجه: محتوای متحرک با انیمیشن های جذاب معمولاً زمان تعامل و نگاه بیشتری از کاربران را درگیر می‌کند.
  2. انعطاف‌ پذیری بالا: شما می‌توانید بنر گیف خود را جهت اهداف مختلف، از معرفی محصول، اعلام تخفیف‌ها و فروش ویژه گرفته تا اطلاع‌رسانی رویداد ها، در صفحات وب سایت خود یا دیگران در هر زمانی استفاده کنید.
  3. تأثیر گذاری سریع: پیام های کوتاه و متحرک در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری دارند.

با این حال، نکات زیادی وجود دارد که در طراحی بنر گیف باید به آن‌ توجه کنید، از جمله استفاده از سایزهای استاندارد و مهم ترین چالش‌ طراحی بنر متحرک که شامل(رعایت توازن بین حجم پائین و سنگینی استفاده از انیمیشن) و دیگر نکات کلیدی برای بهینه‌سازی است.
در یوبنر، ما تمام این موارد را در نظر می‌گیریم تا نمونه بنر گیف جذاب و حرفه‌ای مانند نمونه کارهای زیر خلق کنیم.

چرا یوبنر ؟

یوبنر با تجربه بیش از ۸ سال طراحی گرافیک و موشن گرافیک با ترفندهای تبلیغاتی و افزایش بازدید کاملاً آشناست. با ترکیب این مهارت‌ها و یک موشن گرافیک تمیز و حرفه‌ای، شما صاحب یک بنر متحرک تبلیغاتی هستید که همیشه و در همه جا می‌توانید از آن استفاده کنید.
علاوه بر این طبق موارد زیر، ما اطمینان حاصل می‌کنیم که شما در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت، بنر گیف خود را در سایز دلخواه کمتر از ۲۴ ساعت دریافت می‌کنید.

تخصص در طراحی

سابقه 7 ساله این تیم و نمونه‌کارهای ما در زمینه تبلیغات و طراحی موشن و بنرگیف، گویا خواهد بود.

تحویل فوری

اهمیت تمام پروژه‌ها برای ما یکسان بوده و قبل از موعد مقرر در صفحه تعرفه‌ها تحویل داده می‌شوند.

هدف، رضایت شماست

با امید به رضایت شما و هدف همکاری بلند مدت، تغییرات رایگان در طرح تا جلب رضایت شما انجام خواهد شد.

مراحل سفارش طراحی بنر گیف در یوبنر

در زیر مراحل کامل ثبت سفارش بنر گیف در یوبنر را دنبال خواهیم کرد. قابل ذکر است تمامی سفارش ها و پرداخت ها بصورت آنلاین از طریق سایت انجام می‌شود. پروژه نهایی کمتر از زمان مقرر شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

یوبنر

1- اندازه‌ استاندارد بنر گیف تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

چه خودتان بخواهید طراحی کنید چه سفارش طراحی بنرگیف را به ما بسپارید، نیاز است اندازه بنر خود را بدانید. این وابسته به این است که آیا جایگاه تبلیغاتی را در وبسایتی خریداری کرده اید، که اندازه مشخصی دارد ؟ یا می‌خواهید از بنر به‌عنوان تبلیغات در تلگرام یا به عنوان کاور پست اینستاگرام استفاده کنید؟  در تصاویر مقابل سایزهای استاندارد و کاربردی در دسکتاپ و صفحات موبایل نمایش داده شده.

ابعاد بنر گیف بر اساس دستگاه و صفحه نمایش کاربران

  • برای بهترین نمایش در موبایل شامل سایزهای (50*320) و (250*300) می‌باشد.
  • ابعاد استاندارد بنر برای تبلت (90*728) است،
  • برای کاربران دسکتاپ که شامل استفاده کنندگان از مانیتور و لپ تاپ می‌شوند، برای بهترین نمایش سایز 1024*768 پیکسل با نرخ تعامل بالا طراحی می‌شود.

ابعاد بنر گیف بر اساس پلتفرم مورد استفاده کاربران

  • ابعاد تبلیغاتی (60*468) و (240*120)  پر استفاده‌ترین سایز و بصورت چند منظوره برای نمایش در وبسایت ها در همه اندازه‌های صفحه نمایش بشمار می‌رود.
  • اندازه های مربعی اندازه های استاندارد برای تبلیغات دراینستاگرام و تلگرام همچنین ستون کناری سایت (سایدبار) هستند. (280*336) و (250*300) همچنین (300*300).
  • اندازه های بزرگ مثل (250*300) و (250*300) بطور اختصاصی برای نمایش در سربرگ وب‌سایت و سایدبار بکار می‌روند.
یوبنر

2- سفارش خود را ثبت کنید

در باکس زیر روی دکمه ثبت سفارش آنلاین کلیک کرده و پکیج خود را انتخاب کنید. بطور استاندارد پکیج ها امکان انتخاب طراحی بنر گیف و بنر ثابت در یک سایز، در سه سایز و پنج سایز را به شما می‌دهد. همچنین زمان تحویل و ویژگی‌های موجود درهر پکیج در صفحه قیمت‌ها و سفارش موجود است.

توصیه می‌کنیم تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق فرم سفارش آنلاین بنر گیف در وبسایت ارسال نمائید. این روش بصورت کاملا بهینه و سریع طراحی شده و تمام اطلاعات مورد نیاز در کمتر از 10 دقیقه برای ما ارسال خواهد شد.

پشتیبانی حرفه‌ای
تغییرات رایگان تا رضایت شما در بنرگیف شما

سفارش بنر را در یـوبـنر ثبت کنید!

ثبت سفارش آنلاین

3- پس از ثبت سفارش چه اتفاقی می‌افتد ؟

پس از پرداخت و ثبت فرم‌ طراحی بنر گیف (نمونه فرم زیر) ، یک پیامک اطلاع رسانی سفارش جدید برای طراحان ما ارسال شده و تمام اطلاعات (غیر فردی) که در فرم پر کردید را بصورت ایمیل دریافت می‌کنند. طراحان موظف هستند سفارش شمارا حداکثر ۱۲ ساعت قبل از مهلت تعیین شده، تکمیل و به مدیریت یوبنر تحویل دهند، پس از بازنگری کیفیت پروژه و انجام اصلاحات ارتقا کیفیت (در صورت نیاز) پروژه نهایی در پیام رسان اعلام شده برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

نمونه فرم ثبت سفارش طراحی بنر گیف

روش طراحی بنر گیف در یوبنر

طراحی بنر گیف کار سختی نخواهد بود و یک فرد تازه‌کار می‌تواند با یک ساعت آموزش آن را طبق میل خود طراحی کند. اما چالش هایی در این مسیر وجود دارد که کار را سخت می‌کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در یوبنر، طراحی بنر گیف با توجه به نیاز و اهداف کسب‌وکار شما انجام می‌شود. تیم ما با در نظر گرفتن موارد زیر، بهترین نتیجه را به شما ارائه می‌دهد:

  • هماهنگی بصری با وبسایت شما: سفارش طراحی بنر گیف باید با لوگو، رنگ‌ها و سبک کلی برند شما همخوانی داشته باشد.
  • پیام کوتاه و واضح: در مشاهده بنر، پیام شما باید به صورت خلاصه و شفاف منتقل شود.
  • زمان‌بندی مناسب انیمیشن‌ها: انیمیشن در بنر گیف باید نه‌تنها جذاب، بلکه در عین حال به اندازه کافی سریع و قابل فهم باشند.

یوبنر از چه نرم افزارهایی در طراحی بنر گیف استفاده میکند ؟

در یوبنر از نرم افزار های مختلفی جهت طراحی بنر گیف تبلیغاتی استفاده می‌شود. ما نرم افزار فتوشاپ  را به عنوان مرجعی پایه برای تهیه فریم و دریافت خروجی انتخاب می‌کنیم. ولی فوتیج و انیمیشن های SVG نیز ممکن است در طرح بکار روند. که در نرم افزار After Effect یا پریمیر اصلاحات روی آنها صورت میگیرد. و به فتوشاپ منتقل می‌شود.

استفاده از فتوشاپ برای طراحی بنر گیف

چالش‌های طراحی بنر گیف

طراحی بنر گیف حرفه‌ای نیازمند دقت در جزئیات و حل چندین چالش است. برخی از چالش‌های رایج عبارتند از

حجم بنر گیف

حجم بنر گیف باید کم باشد تا در سریع ترین زمان بارگذاری شود. کاربر برای هدف متفاوتی وارد سایتی می‌شود که بنر تبلیغاتی شما در آن وجود دارد. بنابراین شما چند ثانیه بیشتر زمان ندارید تا پیام خود را در قالب بنر متحرک به کاربران انتقال دهید. بسیاری از پلتفرم‌ها مانند گوگل ادز محدودیت حجم 150 کیلوبایت برای بنرها دارند. این موضوع نیاز به فشرده سازی بنرها بدون افت کیفیت را مهم می‌کند.

یوبنر

زمان انیمیشن

بنر باید در چند ثانیه پیام خود را منتقل کند. استاندارد معمول برای زمان انیمیشن، 12 ثانیه است. همچنین، تعداد (تکرارها) باید محدود باشد تا تجربه کاربری بهتری ایجاد کند.

 وضوح پیام

پیام بنر باید در همان نگاه اول قابل فهم باشد. استفاده از متن کوتاه و خوانا همراه با تصاویر جذاب، این وضوح را تضمین می‌کند.

هماهنگی با برند

طراحی بنر گیف باید با هویت بصری برند شما سازگار باشد. رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک طراحی باید به گونه‌ای انتخاب شوند که حس یک پارچگی ایجاد کنند.

بهینه‌سازی برای پلتفرم‌های مختلف

بنر گیف باید برای نمایش در پلتفرم‌های مختلف (وب‌سایت، موبایل، شبکه‌های اجتماعی) بهینه‌سازی شود. این موضوع شامل تطبیق سایز و کیفیت با نیاز هر پلتفرم است.