یک لوگوی آرایشی با طراحی خوب برای نشان دادن شخصیت یک برند و کمک به برجسته شدن آن در صنعت رقابتی لوازم آرایشی و سالن های زیبایی الزامی است. پیش بینی می شود تا سال 2027 ارزش کسب و کار سالن های زیبایی و لوازم آرایشی به 463.5 میلیارد دلار برسد. یک لوگوی قوی نه تنها نشان دهنده نام تجاری شما است، بلکه تأثیری به یاد ماندنی بر ذهن مشتریان می گذارد و بر تصمیمات آنها اثرگذار است.
برای سوار شدن بر جریان برندسازی موثر این کسب و کار، یک لوگو باید به طور حرفهای عناصر کلیدی طراحی را ادغام کند و نشان دهد. رنگ، نمادها و فونت. هر عنصر نقشی حیاتی در انتقال ارزشها و جذابیت احساسی برند دارد. یک لوگوی زیبایی می تواند حس تاریخ، اعتبار یا اصول اخلاقی را منتقل کند که همگی به هویت یک برند کمک می کنند. با توجه به ماهیت بصری صنعت زیبایی، برندها در اولویت ایجاد لوگوهای خیره کننده ای هستند که ارزش های آنها را منعکس می کند.
روشها و ویژگیهای یک طراحی لوگو حرفهای برای سالنهای زیبایی و آرایشی
نمونه های برتر و معروف طراحی لوگو برند لوازم آرایشی و سالن های زیبایی
در ادامه این مقاله در یوبنر به بررسی برخی از چشمگیرترین و معروفترین طراحی های لوگو سالن ها و برندهای زیبایی از طراحان برتر می پردازد و برای هر کسی که به دنبال ایجاد لوگوی عالی برای برند خود است، میتواند ایده ای جذاب باشد.
طراحی لوگو Flaunt Beauty Bar توسط VICI LOU STUDIO

طراحی لوگو برند لوازم آرایشی Celeste توسط Gwen Yap
Celeste Beauty یک فلسفه طراحی مینیمالیستی را برای لوگوی خود که توسط Gwen Yap ساخته شده است، اتخاذ کرده است. این لوگو به طور موثر سادگی را با تاثیرگذاری ترکیب می کند. همچنین نام تجاری “Celeste Beauty” با فونت sans-serif پررنگ، با رنگ صورتی ماهی قزل آلا که گرما و صمیمیت را تراوش می کند، ارائه شده است و مشتریان را به تجربه برند دعوت می کند.
طراحی لوگو سالن زیبایی PRESS توسط Magnna Web Design

طراحی لوگو سالن کاشت مژه Minyeo Beauty توسط Alicia Luong Designs

طراحی لوگو برند آرایشی Eden Beauty توسط Shimeji Creatives

طراحی لوگو آرایشگاه Eviva’s توسط Brand Mind

طراحی لوگو Tori Beauty توسط استودیو طراحی HECS

سابقه یوبنر در طراحی برندهای زیبایی
تیم ما پروژه های موفق طراحی لوگو زیادی در زمینه سالن های زیبایی و برندهای لوازم آرایشی انجام داده که در ادامه برخی نمونهکارها را مشاهده میکنید. به یاد داشته باشید لوگو باید داستان ساز برند شما باشد، گاهی دیگران از بیرون نکاتی در رابطه با کسب و کار شما میبینند که خود با اینکه در آن غرق هستید جلوی چشم خود نمیبینید. یک طراح حرفه ای باید بتواند “ مشکلی را حل کند ! ” اینکه مراجعین شما بیشتر از چه طیف مردمی هستند. آیا خود را معروف تر از برندتان میبینید ؟ و … سوالات مهمی هستند که در روند طراحی لوگو شما نقش دارند.




مشاوره یوبنر به صاحبان کسب و کار سالنهای زیبایی
اگر الان در حال فکر کردن به این مسئله هستید که در لوگو از چه فونتی استفاده کنم ؟ کدام نماد لوگو من را جذاب تر میکند ؟ مثلا : سر انسان، قیچی ، رژ لب و … و در حال شکل دادن یک تصویر کلی از لوگو برند زیبایی خود در ذهنتان هستید. باید نکاتی کلیدی را در ذهن داشته باشید. اولاً که استفاده از نمادها که اکثر سالن ها هماکنون در حال استفاده از آن هستند کاری غیر حرفهای نیست. وجود این نماد ها در لوگو شما این پیام را واضح به مردمی که به آن نگاه میکند میرساند که اینجا یک سالن آرایشی است.
بنظر من با سابقه بیش از 10 سال سابفه طراحی در یوبنر اگر مشتریانی وفادار بیش از 50 درصد درآمد شما را تشکیل میدهند یا به عبارتی جامعهای خودمانی هستید لوگو شما میتواند هیچ یک از این نماد هارا در خود نداشته باشد. یا اگر نام آشنا تر هستید شاید لازم باشد اسم سالن زیبایی خود را حذف کرده و به اسم خود نام گذاری کنید و سناریوهای بسیار متنوع تر که میتواند در طراحی لوگو شما دخیل باشد و یک طراح حرفهای باید همه این مسائل را در طراحی برند شما در نظر بگیرد. یوبنر با تجربه خود در این زمینه آماده همراهی شما تا آماده سازی برند شما است. برای مشاهده تعرفه های طراحی لوگو اینجا کلیک کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.